هزینه فاشیاریلیز چقدر است؟

تاریخ انتشار : 5 آبان 1400 | آخرین به روز رسانی : 25 دی 1401
هزینه فاشیاریلیز

آیا ماهیچه های سفت یا درد های مفاصل وعضلات  شما زندگی روزمره را برایتان محدود کرده است؟! پس از درخواست نوبت دریغ نکنید. درمانگران مادر کلینیک تخصصی سایا  خوشحال می شوند که با شما ملاقات کرده و به شما دررهایی از این درد ها یاری برسانند.

هنگامی که ماهیچه ها منقبض یا سفت می شوند، می تواند بر تحرک شما تأثیر بسزایی بگذارد. این می تواند باعث درد و محدودیت حرکتی شود. خوشبختانه ، با شل شدن ماهیچه های منقبض ، رهاسازی عضلات میوفاشیال به معکوس شدن این امر کمک می کند و باعث حرکت سریعتر و بدون درد می شود.

اکثریت بدن شما در واقع از فاشیا یا بافت همبند تشکیل شده است. فشیا مانند پارچه ای است که آب را جذب می کند. وقتی به خوبی هیدراته شود ، می تواند آزادتر حرکت کند، همچنین به حرکت بهتر بدن شما کمک می کند. اما وقتی فاشیا خشک می شود ، می تواند تحرک شما را محدود کند.

رهاسازی میوفاشیال با ماساژ می تواند به شما کمک کند تا عمیقاً در ناحیه فاشیا کار کرده و بافت اسکار و چسبندگی ها یا گره ها را از بین ببرید و بافت را انعطاف پذیرتر کنید.

هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که کارشناسان حرکتی در مورد فاشیا نمی دانند، اما یک باورواحدی وجود دارد آن هم این است که انتشار میوفاشیال گردش خون را بهبود می بخشد و فاشیا را آبرسانی می‌کند. ، به بهبودی کمک می کند و باعث کاهش درد ماهیچه ای می‌شود.

کاردرمانگران ما درمورد ماساژ فاشیاریلیز بسیار آموزش دیده اند. آنها درک وسیعی از نقاط فشاری خاص دارند که باید بر آنها تمرکز شود تا فاشیای شما به حالت کشسانی طبیعی خود بازگردد.رهاسازی مایوفاشیال نوعی درمان فیزیوتراپی به شکل ماساژ است که با تسکین تنش در عضلات آسیب دیده به تسکین درد کمک می کند.

ماهیچه های سفت و منقبض نباید زندگی شما را محدود کند. شما سزاوار این هستید که احساس خوبی داشته باشید و یک شیوه زندگی فعال داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر امروز با کلینیک ما تماس بگیرید. در کلینیک تخصوصی سایا، ما به ارائه بهترین کیفیت درمان برای نیازهای شخصی شما می پردازیم.

جلسات درمانی فاشیاریلیز به چه صورت است؟

در قرار اولیه شما ، فیزیوتراپ یک معاینه جامع انجام می دهد تا مشخص شود آیا ترشح مایوفاشیال بهترین دوره درمانی برای شما خواهد بود یا خیر. جلسات درمانی از الگوی مشابه فیزیوتراپی برای توانبخشی پیروی می کند . قرار ملاقات اولیه به تعیین مناطقی از فاشیا که به نظر می رسد محدود هستند ، و اندازه گیری سطح از دست دادن حرکت یا از دست دادن تقارن در بدن اختصاص داده می شود. جلسات درمانی بعدی ممکن است:

1. حداقل 30 جلسه ، 50 دقیقه یا بیشتر
  2. روزانه یا هر چند روز یکبار انجام می‌شود.
  3. بسته به ماهیت و شدت ناتوانی ، طی چند هفته یا ماه انجام می شود.

فاشیاریلیز

ماساژ فاشیاریلیز در قسمتهای مختلف بدن متفاوت است ، اما عموما شامل اعمال ملایم فشار یا کشش پایدار کم در ناحیه آسیب دیده است. پیشرفت با میزان افزایش حرکت یا عملکرد تجربه شده ویا کاهش درد احساس شده توسط بیمار اندازه گیری می شود.

درمان مایوفاشیال می تواند اثرسایردرمانها را افزایش داده یا به آنها کمک کند تا اثربخشی آنها را افزایش دهد مانند طب سوزنی ، فیزیوتراپی یا کاردرمانی. درمان رهاسازی مایوفاشیال همچنین می تواند هم راستایی اسکلتی و عضلانی را قبل از عمل بهبود بخشد ، یا به ورزشکاران کمک کند تا قبل از مسابقات ورزشی به هماهنگی بیشتری برسند.

با هدف قرار دادن مناطق خاصی از سیستم فاشیال، درمان میوفاشیال می تواند به بیماران در آماده سازی شکل های تهاجمی کمک کند ، یا برای بیماران با انعطاف پذیری و حرکت محدود ، درد را تسکین دهد ، بنابراین به بیماران اجازه می دهد به حرکت عادی و عملکرد بیشتر بازگردند.

• چند جلسه طول خواهد کشید؟

حتی یک جلسه از هیچ جلسه ای بهتر است! هیچ فرمولی در مورد تعداد درمان مورد نیاز وجود ندارد ، زیرا هیچ دو نفر مشابه نیستند. هر بدن داستانی را بیان می کند. نتایج درمان با هر فرد متفاوت است.

به طور کلی ، اهداف در عرض چهار تا دوازده هفته پس از درمان، 1 تا 3 بار در هفته به دست می آیند. شرایط مزمن و شدیدتر نیاز به تکرار بیشتر و افزایش طول درمان دارد.

• بعد از درمان چه احساسی خواهم داشت؟

بسیاری از مردم وقتی رهایی عضلانی را تجربه می کنند احساس فوق العاده ای دارند! برخی از افراد احساس می کنند که پرانرژی ، سبک تر و احساس آرامش عمیق دارند. آنها می‌توانند بهتراززمانی که بعد از سالها محدودیت وارد شده اند حرکت کنند. لطفاً مقدار زیادی آب بنوشید تا سموم بدن در سطح سلولی دفع شود.

گاهی اوقات ما چیزی را تجربه می کنیم که به عنوان بحران شفا شناخته می شود . این زمانی رخ می دهد که درمان حافظه بافتی را تحریک می کند. تراکم که در محدودیت فاسیال به دام افتاده بود باید دوباره تنظیم شود زیرا بدن راه جدیدی را برای حرکت یاد می گیرد (مانند برداشتن تیرهای فولادی از ساختمان پس از مدل سازی مجدد).

بدن شما ممکن است فقط به زمان نیاز داشته باشد تا خود را با شرایط سازگار کند. ممکن است با درد خفیف ، افزایش آگاهی احساسی ، تشدید موقتی درد ، یا احساس خستگی عمومی مواجه شوید. این نشانه خوبی است که بدن شما آزاد می شود. لطفاً مقدار زیادی آب بنوشید و هرگونه بحران درمانی را به فدرا گزارش دهید. پیگیری درمان ها ، خوددرمانی و انجام برنامه خانگی به این امر کمک می کند. معمولاً طی چند ساعت تا چند روز برطرف می شود.

• چه کاری می توانم انجام دهم تا جلسات فاشیاریلیز مؤثرتر شوند؟

اگر در هر زمان از درمان می ترسید یا ناراحت هستید ، بسیار مهم است که سریع واکنش نشان بدهید.در مورد هر احساسی که در بدن خود مشاهده می کنید ، به درمانگر بازخورد دهید. این به تعیین علت اصلی محدودیت ها کمک می کند. در مورد احساسات (حساسیت، سوزن سوزن شدن، سفت شدن، قرمزی و غیره) با درمانگر خود صحبت کنید. در صورت تمایل می توانید افکار و احساسات خود را در طول جلسه به اشتراک بگذارید. نفس بکشید و تصور کنید که ماهیچه ها نرم می شوند؛ این تفکرات کمک می کند تا آنها آزاد شون

قبل از رفتن به ماساژ فاشیاریلیز بدانید.

پیدا کردن یک پزشک ودرمانگر فاشیاریلیز دشوار است، زیرا آنچه فاشییا ریلیز دقیقاً به آن نیاز دارد به همان اندازه پیچیده است که تحقیقات در مورد آن انجام شده است. در حقیقت ، شما برای انجام این ماساژ نیازی به مدرک خاصی ندارید و هیچ سازمان معتبری بر آن نظارت نمی کند. فیزیوتراپیست ها ، ماساژورها ، پزشکان ورزشی ، مربیان ورزشی ، پزشکان کایروپراکتیک و پزشکان استئوپاتی از جمله متخصصانی هستند که شما می توانید از آن ها کمک بگیرید.