معرفی بهترین مرکز استئوپاتی در تهران

تاریخ انتشار : 2 تیر 1400 | آخرین به روز رسانی : 12 بهمن 1401
معرفی بهترین مرکز استئوپاتی در تهران

استئوپاتی یا استخوان درمانی، یک تکنیک درمان با استفاده از دست‌ها است که به جای بررسی بخش‌های مختلف بدن یا بررسی علائم به صورت جداگانه (به عنوان مثال آسیب شانه در یک جا و رگ به رگ شدگی گردن در جای دیگر)، عملکرد تمام بدن را به عنوان یک کلیت مورد بررسی قرار می‌دهد. هدف از تکنیک استئوپاتی، بازگرداندن بدن به تعادل و عملکرد مناسب آن است؛ که به بدن شما اجازه می‌دهد تا از طریق فرآیندهای طبیعی خود بهبود پیدا کند. این تکنیک برای تعادل سیستم‌های عصبی، سیستم‌های گردش خون و غدد لنفاوی، بهبود دامنه حرکتی و تسکین ناراحتی یا سایر علائم بسیار موثر است. این روش درمانی کاربردهای زیادی دارد (در این رابطه مقاله کاربرد استئوپاتی را مطالعه کنید) و افراد زیادی به دنبال یک مرکز استئوپاتی عالی برای مراجعه هستند. در این راستا ما لیستی از بهترین مرکز استئوپاتی جمع آوری کرده ایم که می توانید با خیال راحت به آنها مراجعه کنید.

مرکز استئوپاتی سایا

به جرات میتوان گفت یکی از بهترین کلینیک های فیزیوتراپی در ایران، مرکز استئوپاتی سایا است که با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های دنیا و کادری مجرب، اقدام به درمان بیماران می کند. در کلینیک تخصصی سایا تمام تلاش پرسنل در بالا بردن سطح آگاهی بیماران می‌باشد تا بیمار از علت انجام بعضی کارها و عدم انجام کارهای مضر مطلع باشند و با آگاهی کامل به سمت سلامتی حرکت کنند.

معرفی بهترین کلینیک فیزیوتراپی

خدمات مرکز استئوپاتی سایا:

استئوپاتی، فیزیکال تراپی ،درمان تخصصی FDM، ماساژ های تخصصی درمانی ،ماساژ های بادی و ریلکسی ،مگنت درمانی ،لیزر درمانی پرتوان ،لنف درمانی با دستگاه لنف استیم ،کشش ستون فقرات با دستگاه الکتریکی ،درای نیدلینگ یا طب سوزنی غربی همراه با تحریک الکتریکی یا الکترو درای نیدلینگ ،تکنیک های فاشیا ریلیز و کرانیوساکرال تراپی و بسیاری دیگر از تکنیک ها و درمان‌های نوین در دنیا.

کیفیت بالا در ارائه خدمات، کادر تحصیل کرده و جوان با سابقه کافی، دستگاه های بروز و پیشرفته و… از جمله دلایلی است که مرکز استئوپاتی سایا توانسته است رتبه 1 لیست ما را از آن خود کند.

استئوپاتی

مرکز استئوپاتی امید

دومین مرکز استئوپاتی لیست ما، مرکز فیزیوتراپی امید است که دست کمی از رتبه 1 ما ندارد. مرکز جامع توانبخشی امید، به مدیریت دکتر محمدرضا امید ظهور متخصص طب فیزیک و توانبخشی، با هدف راه اندازی مرکزی فعال در حوزه توانبخشی بیماری‌های اسکلتی-عضلانی و اختلالات جسمی-حرکتی، با همکاری اعضای گروه و متخصصین مختلف طب فیزیکی و توانبخشی و پشتوانه همکاری با مراکز پژوهشی و درمانی، از اواسط سال 1389 در شهر تهران شروع به کار کرده است.

مرکز جامع توانبخشی امید در راستای رسالت خود، و پس از کسب دانش و تجربه لازم، بخش های تخصصی مرتبط را توسعه داده طوری که امروزه تمامی خدمات پزشکی و درمانی مرتبط در حوزه‌های طب فیزیکی و درد، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی، کاردرمانی و توانبخشی عصبی را ارائه میدهد.

مرکز استئوپاتی دکتر سعادتی

سومین مرکز لیست ما، مرکز استئوپاتی دکتر سعادتی است. این کلینیک فیزیوتراپی با استفاده از پزشکان متخصص و کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته است نام خود را جزو بهترین مراکز فیزیوتراپی ثبت کند.

مرکز استئوپاتی دایان

کلینیک فیزیوتراپی پیشرفته دایان با استفاده از مجموعه‌ای از روش‌های درمانی معتبر روز دنیا فعالیت میکند. در فیزیوتراپی دایان ورزش‌درمانی یا تمرین‌درمانی و درمان‌های دستی به صورت ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته‌ است.

مرکز استئوپاتی دایان همچنین مجهز به بهترین و مدرن ترین تجهیزات از جمله لیزرهای پرتوان ، مگنت، شاک ویو، بیوفیدبک، وازوترین، الکترواکوپانکچر،آی اف، الکتروتراپی و… تجهیز گردیده است این مجموعه دارای کابین های مجزا برای بانوان و آقایان و سالن ورزشی با انواع تجهیزات ورزشی می‌باشد تا مراجعه کنندگان در بازه‌ زمانی نامحدود و با آرامش درمان و به انجام فعالیت بپردازید.

فیزیوتراپی دایان همواره می کوشد به عنوان یک کلینیک فیزیوتراپی مجهز در تهران خدمات به روز و با کیفیتی را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد.

مرکز استئوپاتی شایان

آخرین مرکز لیست ما، مرکز استئوپاتی شایان است که دست کمی از دیگر مراکز لست ندارد. کلینیک فیزیوتراپی شایان با دارا بودن فضا و تجهیزات مناسب و پرسنل با تجربه و متخصص آماده پذیرش بیماران مختلفی است که نیازمند دسترسی به خدمات فیزیوتراپی در سطح مطلوب هستند. فیزیوتراپی شایان خدمات خود را در دو بخش توانبخشی بیماری‌های مغز و اعصاب و درمان اختلالات عضلانی-اسکلتی ارائه می دهد.

دسته بندی : استئوپاتیمقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *